Shanghai Jianzhong sustene fermamente a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie, aghjunghjendu una linea di produzzione di maschere Enpak.

Shanghai Jianzhong hè una sucetà specializata in a produzzione di prudutti di cuntrollu sensoriale.Dopu avè sperimentatu u battèsimu di a nova epidemia di a corona, una guerra senza polvere, a nostra cumpagnia hà custruitu una linea di produzzione di maschere à grande scala, è a pruduzzione stabile di maschere di marca Enpak righjunghji 50 000 per ghjornu.Cù a saturazione graduale di a dumanda domestica, a nostra cumpagnia hà allargatu a so attività in paesi stranieri.Attualmente, ci sò dui tipi di maschere esportate: maschere sanitarie dispunibuli è maschere chirurgiche mediche.I paesi d'esportazione includenu più di 50 paesi cumpresi l'Europa, l'Asia Sudueste è u Mediu Oriente.

A nostra cumpagnia hà un attellu cumpletu di produzzione di maschere.L'attellu di 100.000 livelli puliti è senza polvere risponde à i standard di l'attellu per a produzzione di maschere.U prucessu di produzzione hè conforme à ISO13485: 2016 "Sistema di Gestione di a Qualità di i Dispositivi Medici per i Requisiti Regulatori".Sei prucessi maiò facenu chì u virus pò prufittà di: 1. Striscia di plastica di u nasu, più adattatu à u nasu;2. Fit design facial, furnisce u megliu aderenza;3. Cinturini d'orecchie elastiche di cuttuni puri, cunfortu è micca stiff Ears;4. Trattamentu Electret, migliurà l'effettu di filtrazione, megliu permeabilità di l'aria;5. Materiale superfine di fibra amichevule per a pelle, dolce è micca irritante;6. Seamless edging, bella è generosa.

A nostra cumpagnia hà qualificazione cumpleta di esportazione è un fornimentu stabile.A certificazione CE europea, e maschere chirurgiche mediche sò state ancu aghjunte à a lista bianca di u Ministeru di u Cummerciu di l'Esportazione.Ogni indice di maschere hà u rapportu di certificazione di l'agenzia di teste: u rapportu di prova emessu da u Centru di Certificazione è Testing TUV di a Germania Meridionale chì risponde à EN14683 EU maschere chirurgiche mediche usate;a prova PONY Puni hà emessu una efficienza di filtrazione di 99%, è i requisiti di resistenza respiratoria cumplenu GB T 32610 -2016 Rapportu di prova di specificazioni tecniche di maschera protettiva ogni ghjornu.A nostra cumpagnia hà una capacità di produzzione stabile, una consegna puntuale è una qualificazione di creditu di A per parechji anni.Hè una sucità cù una cooperazione à longu andà.

In a strada, simu grati.Sò ringraziatu per u sustegnu è l'aiutu di i dirigenti à tutti i livelli.L'epidemie finirà per passà.Esse vigilante in tempi di pace è esse forte hè a sopravvivenza à longu andà di una cumpagnia.Internamente, riformemu u sistema di gestione, stabiliscemu un sistema d'impresa mudernu più cumpletu, acceleremu l'innuvazione tecnologica è rinfurzà a competitività core di i prudutti;esternamente, avemu strive à rompe monopoli di tecnulugia straniera è barrieri cumerciu, è rinfurzà a reputazione internaziunale è a reputazione di marche naziunali Per quessa, speru maschere marca Enpak vende bè in u mondu sanu.

.png3


Tempu di post: 28-aug-2020